Περίληψη οπισθόφυλλου:
Το θύμα στο βίντεο ήταν δεμένο σε όρθια θέση πάνω σε έναν σωμιέ κρεβατιού. Χέρια και πόδια ήταν ακινητοποιημένα σε σχήμα Χ. Το κεφάλι κρεμόταν μπροστά, αλλά, όταν έκαναν την εμφάνισή τους τα γαντοφορεμένα χέρια του δράστη, όλα άλλαξαν...
Ο Δημήτρης επέστρεψε στο σπίτι στις τέσσερις. Τέσσερις κι εκείνη δεν ήταν εκεί. Το σημείωμά του άθικτο εκεί όπου της το είχε αφήσει, το τριαντάφυλλο πάνω στο μαξιλάρι της... Μαργαρίτα...
Και στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο μια φωτογραφία της. Ήταν χτυπημένη. Τα χέρια της δεμένα στους καρπούς. Κι ανάμεσα στους δείκτες της κρατούσε ένα χαρτί. Οι λέξεις που ήταν γραμμένες εκεί τα άλλαζαν όλα. Αυτές οι συγκεκριμένες... Τις είχε ξαναδιαβάσει άλλη μία φορά και στοίχειωναν τον ύπνο του τα τελευταία τρία χρόνια... Οι πράξεις έχουν και συνέπειες...
«Καλύτερα να καλέσετε τον Δημήτρη Χατζηλαδά. Είμαι σίγουρος πως αυτό το έγκλημα δεν θα είναι το μοναδικό».
Η άποψή μου:
Η Έλενα Κορδέλλα, μέσα από το βιβλίο της “Ο θεριστής της Κυψέλης” παραδίδει στον αναγνώστη ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με σφιχτοδεμένη πλοκή και κινηματογραφική ροή, το οποίο δύσκολα θα αφήσει από τα χέρια του.
Κεντρικός ήρωας του βιβλίου είναι ο Δημήτρης Χατζηλαδάς, αστυνομικός της ΥΔΕΖΙ, που καλείται να εξιχνιάσει την υπόθεση ενός κατά συρροή δολοφόνου, ο οποίος διαπράττει άγρια εγκλήματα. Ο αστυνόμος ζει μια φυσιολογική ζωή δίπλα στη λατρεμένη του γυναίκα κι ανερχόμενη δημοσιογράφο, Μαργαρίτα, ώσπου η τελευταία πέφτει στα δίχτυα του ανελέητου δολοφόνου. Ποιος κρύβεται πίσω από την μάσκα του δολοφόνου; Γιατί εμπλέκει τον Δημήτρη Χατζηλαδά στα σχέδιά του; Γιατί ζητά από τον ίδιο εκδίκηση;
Αναμφίβολα, ο Χατζηλαδάς είναι ένας χαρακτήρας που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει υπαρκτό πρόσωπο, καθώς πέρα από τις ερευνητικές του ικανότητες και την ευφυία του, έχει πάθη, πέφτει σε σφάλματα, δοκιμάζεται σκληρά σε επαγγελματικό, κοινωνικό και ψυχολογικό επίπεδο, επωμίζεται ένα σύνολο ψυχολογικών μεταπτώσεων, φτάνει στα όριά του.
Καθόλη την ανάγνωση του βιβλίου, είναι αισθητή η ενδελεχής ενασχόληση και μελέτη της συγγραφέως με όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν μια αστυνομική έρευνα και η απόδοσή τους γίνεται με τρόπο λεπτομερειακό και συνάμα κατανοητό στον αναγνώστη, ο οποίος καλείται σελίδα-σελίδα να ενώσει τα κομμάτια των ενδείξεων, που του δίνονται και να βρει τον ένοχο.
Παράλληλα με το αστυνομικό μυθιστόρημα, η συγγραφέας παρουσιάζει ένα δυνατό ψυχογράφημα, το οποίο θέτει σε προβληματισμό τον αναγνώστη αναφορικά με τις λάθος επιλογές στη ζωή και τον εγκλωβισμό σε άδικες συμπεριφορές, που αποπροσανατολίζουν τον άνθρωπο από το πραγματικό νόημα της ζωής. Οι ήρωες του βιβλίου χαρακτηρίζονται από μεγάλη αληθοφάνεια μέσα από την περιγραφή απλών, καθημερινών στιγμών τους, των αδυναμιών τους και των καλά κρυμμένων μυστικών, με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι: “Οι πράξεις έχουν και συνέπειες”. Αποκαλύψεις έρχονται στο φως, λάθη του παρελθόντος γυρεύουν απαντήσεις, εκδίκηση και συγχώρεση αποζητούν τη λύτρωση.
Ο “θεριστής της Κυψέλης” συνιστά ένα καλογραμμένο αστυνομικό, που διαβάζεται απνευστί. Η γρήγορη πλοκή, η εύστροφη φαντασία και η απολαυστική γραφή της Έλενας Κορδέλλα κρατούν σε εγρήγορση τον αναγνώστη, ενώ το τέλος ανατρεπτικό και ιδιαίτερο, δίνει στο αναγνωστικό κοινό έναν ακόμη λόγο να το εντάξει στα πιο δυνατά αστυνομικά βιβλία που διάβασε ποτέ.
Στοιχεία βιβλίου:
Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ
Συγγραφέας: Έλενα Κορδέλλα
Σελίδες: 424
Ημερ. έκδοσης: 01/09/2021
ISBN: 978-618-02-1870-1
Η Έλενα Κορδέλλα γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα και μεγάλωσε σε μια μικρή γειτονιά της Κυψέλης. Κατέχει πτυχίο Νομικής και μεταπτυχιακό στην Ποινική Δικαιοσύνη και στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Τα τελευταία 14 χρόνια είναι μάχιμη δικηγόρος και ασκεί το επάγγελμά της στη Ρόδο, όπου διαμένει πλέον μόνιμα με τον σύζυγο και τα δύο παιδιά της. Από πολύ μικρή τη συνάρπαζε το παιχνίδι με τις λέξεις. Της άρεσε να δημιουργεί φανταστικούς κόσμους και ήρωες στους οποίους έδινε πνοή και διέξοδο στο χαρτί αφήνοντάς τους να ζήσουν τις περιπέτειές τους στο έπακρο. "Ο Θεριστής της Κυψέλης" είναι το δεύτερο μυθιστόρημά της, ενώ ασχολείται ενεργά και με τη σεναριογραφία.