Περίληψη οπισθόφυλλου:
A killer more twisted than he’s ever seen before.
A case that will test him to the limit.
Has Robert Hunter finally met his match?
‘Do you believe the Devil exists, Detective?’ the officer at the end of the line asks. ‘Because if you don’t... I’m sure you will once you get here.’
Robert Hunter is called to the most vicious crime scene he has ever attended. It is made even more disturbing when the autopsy reveals a poem, left by the killer, inside the body of their victim. Soon, another body is found. The methods and signature of the murder differs, but the level of violence used suggests that the same person is behind both crimes. Hunter’s fears are confirmed when a second part of the poem is found.
But this discovery does more than just link the two killings -it suggests that this is the work of a serial murderer. With no forensic evidence to go on, Robert Hunter must catch the most disciplined and systematic killer that he has ever encountered, someone who thrives on the victims' fear, and to whom death is a lesson that needs to be taught. From #1 Sunday Times and multi-million copy bestselling author, Chris Carter, comes the most compelling and ruthless Robert Hunter thriller yet.
Η άποψή μου:
Είχα χρόνια να διαβάσω από το πρωτότυπο και για μια στιγμή δείλιασα. Όλοι μου οι ενδοιασμοί χάθηκαν, εφόσον ξέρω ότι έχω να κάνω με το τελευταίο ακυκλοφόρητο αντίτυπο του Κρις Κάρτερ (στην Ελλάδα). Έχω επίσης επίγνωση ότι τα τρία προηγούμενά του βιβλία δεν τα έχω διαβάσει, αλλά τόλμησα το παρόν! Προς έκπληξή μου, το Genesis δεν περιέχει κανένα spoiler κι αυτό είναι φυσικά προς τιμήν του συγγραφέα. Όσον αφορά στη γλώσσα του κειμένου, είναι τόσο απλή και κατανοητή που δε χρειάστηκε να αναζητήσω άγνωστες λέξεις, πάνω από δύο φορές! Έτσι, η ανάγνωσή μου ήταν απρόσκοπτη και απερίσπαστη.
Οι δυο φίλοι και συνεργάτες, ο Ρόμπερτ και ο Γκαρσία ετοιμάζονται για ένα οικογενειακό μπάρμπεκιου, αλλά μήπως γνωρίζουν Κυριακές και αργίες, στον τομέα, όπου εργάζονται; Φυσικά και όχι! Έτσι, οι δύο ντετέκτιβ από τη θαλπωρή του σπιτιού του Γκαρσία βρίσκονται σε ένα άλλο σπίτι, όπου κυριαρχεί η απόλυτη σιωπή και το αίμα. Έρχονται αντιμέτωποι με τα πιο σαδιστικά εγκλήματα -ίσως- της καριέρας τους, καθώς το θύμα δεν πεθαίνει αμέσως -ο δολοφόνος έχει τον τρόπο του σε αυτό...
Παρατηρώ ότι το βιβλίο είναι αφιερωμένο στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας και στον αγώνα τους. Σε αυτόν τον αγώνα δεν είναι μόνοι τους. Στο τέλος του βιβλίου δίνονται τηλεφωνικές γραμμές υποστήριξης των παθόντων. Το αναφέρω, επειδή το βρήκα πέρα για πέρα τρυφερό. Πίσω από τη μυθοπλασία, το θρίλερ και την πλοκή του παρόντος βιβλίου ένιωσα ότι κάποιος νοιάζεται κι αυτό μου δημιούργησε μια ζεστασιά.
Σχετικά με τον τίτλο, στο μυαλό μου έρχεται η Γένεση (Παλαιά Διαθήκη) -η γέννηση, η αρχή, ακόμα και γενετικά πειράματα! Όμως, επειδή ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός, μην περιμένετε να σας πω τι είναι, θα το ανακαλύψετε μόνοι σας. Εξάλλου δεν γνωρίζω ακόμα με τι τίτλο θα κυκλοφορήσει στα ελληνικά. Εύχομαι να κρατήσουν τον ίδιο...
Η ιστορία αρχίζει. Ο δολοφόνος στέλνει τα πρώτα μηνύματα. «Είμαι ο μέντοράς σου...», λέει. Ακολουθούν φόβος, πόνος, θάνατος και ο δολοφόνος φροντίζει το θύμα του να το μάθει καλά. Από 'κει κι έπειτα, έπαψα να κοιτάω το κινητό μου για μηνύματα (!) κι αφοσιώθηκα στην ανάγνωση.
Έχουμε να κάνουμε με μια διαταραγμένη προσωπικότητα, έναν σαδιστή και δεν γνωρίζουμε το κίνητρό του. Σε αυτή την ιστορία ένιωσα ότι ο Χάντερ πιέζει αρκετά τους μάρτυρες. Κατακλύζεσαι από λύπη γι'αυτούς, επειδή μάρτυρας δεν είναι μόνο αυτός που περνά μαρτύρια (την ίδια λέξη εξάλλου χρησιμοποιούμε στα δικαστήρια). Μάρτυρας είναι κι αυτός που βιώνει το μαρτύριο του άλλου. Θα μου πείτε: πώς γίνεται αυτό; Μην βιάζεστε, θα το καταλάβετε! Δεν είναι ότι ο Ρόμπερτ δεν έχει ενσυναίσθηση, ούτε φυσικά το κάνει επίτηδες, απλά ο χρόνος πιέζει, υπάρχει κάποιο μοτίβο. Δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο απ'όπου να μπορούν να ξεκινήσουν, παρά μόνο ακατανόητες φράσεις σε κάθε τόπο εγκλήματος, που μοιάζουν με ερωτική ποίηση. Ο Χάντερ προσπαθεί για άλλη μια φορά να βρει την άκρη του νήματος, τι «γέννησε» την επιθυμία και κατόπιν την υλοποίηση αυτών των εγκλημάτων, που προκάλεσαν σοκ και ανυπόφορο πόνο στους οικείους των θυμάτων.
«Αρχίζει με φόβο», μας προειδοποιεί το εξώφυλλο. Μα δεν υπάρχει χειρότερο από το ψυχολογικό βασανιστήριο. Όπως έχουμε δει και στο παρελθόν, οι περισσότεροι κρατούμενοι "σπάνε" όχι με τα σωματικά, αλλά με τα ψυχολογικά βασανιστήρια και είναι φανερό πως ο δολοφόνος τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά και στα δύο, καθώς παίζει με την ψυχολογία τόσο των θυμάτων, όσο και της αστυνομίας, αλλά και των προσφιλών τους προσώπων.
Ας μην ξεχνάμε ότι παίζει και με την αγωνία των αναγνωστών. Θα τα καταφέρει ο Χάντερ αυτή τη φορά να σταματήσει τον δολοφόνο ή ο τελευταίος θα ολοκληρώσει το έργο του;
Ιστοσελίδα βιβλίου: Πατήστε εδώ
Βιογραφικό του συγγραφέα:
Ο Κρις Κάρτερ, ιταλικής καταγωγής και γεννημένος στη Βραζιλία, σπούδασε ψυχολογία με ειδίκευση στην εγκληματική συμπεριφορά στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Ως μέλος της ομάδας Εγκληματολογικής Ψυχολογίας της Εισαγγελίας της Πολιτείας του Μίσιγκαν πήρε συνεντεύξεις από πολλούς εγκληματίες, μεταξύ των οποίων σίριαλ κίλερς και δράστες πολλαπλών ανθρωποκτονιών καταδικασμένους σε ισόβια κάθειρξη, και είχε την ευκαιρία να τους μελετήσει. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο Κρις Κάρτερ εγκαταστάθηκε στο Λος Άντζελες, όπου πέρασε μια δεκαετία ως κιθαρίστας πολυάριθμων γκλαμ ροκ συγκροτημάτων, πριν εγκαταλείψει το επάγγελμα του μουσικού για να ασχοληθεί αποκλειστικά με τη συγγραφή. Σήμερα ζει στο Λονδίνο. "Ο δολοφόνος με το σημάδι του σταυρού" είναι το πρώτο του μυθιστόρημα. Επισκεφτείτε την σελίδα του Facebook και στην ιστοσελίδα του.