Βιβλιοάποψη: "Ο θεός του πολέμου"

Περίληψη οπισθόφυλλου:
Με σκότωσαν. Με κήδεψαν. Δεν ξέρω ποιος είμαι. ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ.

Με δολοφόνησαν στα είκοσι εννέα μου. Ο δολοφόνος μου με πυροβόλησε δύο φορές στο κεφάλι και ξεφορτώθηκε το άψυχο σώμα μου ρίχνοντας το αυτοκίνητό μου στη θάλασσα. Το πτώμα μου ξεβράστηκε λίγους μήνες μετά σε κατάσταση αποσύνθεσης. Οι συγγενείς μου κατάλαβαν ότι το ταλαιπωρημένο λείψανο ανήκε σ' εμένα από τη βέρα που φορούσα στο δεξί μου χέρι. Η κηδεία μου έγινε λίγες μέρες μετά και ο φάκελος της υπόθεσης έκλεισε για την αστυνομία. Ο επίλογος της σύντομης ζωής μου θα γραφόταν εκεί, αν δεν υπήρχε ένας άνθρωπος να ερευνήσει την υπόθεση και να ανακαλύψει τον δολοφόνο μου: Εγώ.

Ο νεαρός άνδρας γλίτωσε από τις σφαίρες του επίδοξου δολοφόνου του. Όχι όμως χωρίς τίμημα. Οι δύο σφαίρες που δέχθηκε στο κεφάλι παραμόρφωσαν το πρόσωπό του και έσβησαν τη μνήμη του, ενώ τρομεροί εφιάλτες -ή μήπως αναμνήσεις από την προηγούμενη ζωή του;- βασανίζουν το μυαλό και την ψυχή του.

Μόνος, απελπισμένος και ξεχασμένος απ' όλους, ο άγνωστος χωρίς όνομα αποφασίζει να πάρει την τύχη της ρημαγμένης του ζωής στα χέρια του και να ανακαλύψει το παρελθόν του. Όταν η ώρα της αλήθειας αναπόφευκτα θα φτάσει, ο άγνωστος θα κληθεί να διαλέξει τι θα είναι: θύμα ή θύτης; Ο θεός της σοφίας ή ο θεός του πολέμου; Ή και τα δύο;


Η άποψή μου:
(γράφει ο Οδυσσέας Δημάς)
Είμαστε οι αναμνήσεις μας; Οι εμπειρίες και τα συμπεράσματα -που έγιναν βιώματα- σε ποιο βαθμό μας καθορίζουν; Τι γίνεται όταν τα δεδομένα καταστρέφονται, αλλά ο επεξεργαστής συνεχίζει να λειτουργεί; Πότε έχει το δικαίωμα ο άνθρωπος να αποφασίζει την μεταμόρφωσή του; Είμαστε το άθροισμα των επιλογών μας; Αν ναι, τότε ο Θεός του πολέμου δημιουργήθηκε πολύ πριν πάρει το όνομά του.

Η γλώσσα του συγγραφέα απλή. Το σκηνικό είναι η σύγχρονη Ελλάδα, οι χαρακτήρες ζωντανοί και η πλοκή του έργου ενδιαφέρουσα και ανατρεπτική. Παρότι από την εισαγωγή του το βιβλίο σε προετοιμάζει για ένα κυνήγι φαντασμάτων, επιδέξια ο δημιουργός στρέφει την προσοχή του αναγνώστη στις επιλογές που πρέπει να πάρει ο κεντρικός χαρακτήρας του, όταν το παρόν και το παρελθόν του συγχέονται.

"Ο θεός του πολέμου" είναι ένα αστυνομικό θρίλερ με ψυχολογικά στοιχεία, που εκτυλίσσεται γύρω από την προσπάθεια του πρωταγωνιστή να ανακαλύψει την ταυτότητά του και να αποδώσει προσωπική δικαιοσύνη στους θύτες του, αποκαλύπτοντας κομμάτια του παρελθόντος του, σταδιακά και αποσπασματικά, με σημείο καμπής την αρχή της αποσύνθεσης του ίδιου του, του εαυτού...


Στοιχεία βιβλίου:
Ιστοσελίδα: Πατήστε εδώ
Συγγραφέας: Ξενοφών Φύτρος
Σελίδες: 560
Ημερ. έκδοσης: Μάρτιος 2018
ISBN: 978-960-620-739-6


Βιογραφικό του συγγραφέα:
Ο Ξενοφών Φύτρος γεννήθηκε στη Σαντορίνη τον Νοέμβριο του 1979. Σπούδασε αθλητική δημοσιογραφία στην Αθήνα και εργάστηκε στη συνδρομητική τηλεόραση και σε αθλητικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, πριν επιστρέψει στη Σαντορίνη και ασχοληθεί επαγγελματικά με τον τουρισμό.

Έχει γράψει δύο αστυνομικά διηγήματα που βραβεύτηκαν σε διαγωνισμούς δημιουργικής γραφής και εκδόθηκαν σε συλλογικούς τόμους ("Στο μυαλό των πιο διάσημων ντετέκτιβ" και "Noir road stories 2").

"Ο θεός του πολέμου" είναι το πρώτο του μυθιστόρημα, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Bell.
Μοιράσου το άρθρο: :
 
Copyright © 2017-2024. ΒΙΒΛΙΟΣΗΜΕΙΑ - All Rights Reserved
Created by Vivliosimeia | Published by Vivliosimeia |
Proudly powered by Vivliosimeia.blogspot.gr